סיגמא פרמיום –
ניהול תיקי חו"ל

סיגמא פרמיום אינטרנשיונל מקבוצת Andbank מציעה את מכלול שירותי הבנקאות הפרטית בארץ ובעולם. שירותים אלו עוצבו ותוכננו עפ"י סטנדרטים גבוהים ביותר, להבטחת ניהול מקצועי ושירות אישי, אמין ודיסקרטי של נכסי הלקוחות בארץ ובעולם.

אנו מאפשרים נגישות ועבודה משותפת עם בנקים מהשורה הראשונה בעולם, גישה לשווקי ההון הבינלאומיים, שימוש במכשירי השקעה ומוצרים מתקדמים, ומתן מעטפת אקסקלוסיבית של שירותים בינלאומיים המאופיינת ביצירתיות ומעוף.

כמו כן ניתנים שירותי בנקאות וייעוץ ע"י מומחים בכירים בתחומי שוק ההון ,המשפט והמיסוי , כל זאת תוך כדי מתן שרות אישי וייחודי. לקוחות סיגמא פרמיום אינטרנשיונל מקבלים שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר. כלקוח בנקאות פרטית תזכה לצוות אישי וצמוד אשר ילווה ויטפל בכל פנייה, תוך מתן פתרונות יצירתיים המותאמים במיוחד לאופי פעילותך וצרכיך הפיננסיים.

הטיפול בהשקעות מבוצע ע"י מומחי ההשקעות מקומיים ובינלאומיים המגובים במערכת ממוחשבות ומתקדמות, היחס הוא אישי ואינדיבידואלי. איכות ניהול כסף – הטיפול נעשה על ידי צוותים מנוסים מקבוצת סיגמא Andbank המציעים ניהול תיק ללקוחות תוך התאמת פרופיל הסיכוי/סיכון של ההשקעה המועדף על ידי המשקיע .

השרות כולל מגוון גדול של מוצרים ורעיונות השקעה, שיחשפו את הלקוחות למוצרים בינלאומיים שאינם נגישים לרוב המשקיעים, והזדמנויות עסקיות מעניינות בארץ ובעולם.

במסגרת הבנקאות הגלובלית אנו עובדים עם בנקים זרים וישראלים בארץ ובחו"ל , ומציעים שירות ייחודי של ייעוץ והכוונה למקום המתאים ביותר עבור הלקוח לאחר ליבון והבנת צרכיו.

תחומי פעילות נוספים

ניהול תיקים
סיגמא פרימיום
קרנות נאמנות
תכנון פיננסי ופנסיוני
השקעות אלטרנטיביות